Start New Life
Hi and Assalamualaikum :)


Dah lama tak update blog kann ? Ntah ada orang view lagi kea tak laa blog kita nii :'( Dah berhabuk dah pun. Hmm, sorry laa sebab tak update post lately nii. Kita bukan apa, since incident haritu kita dah jarang bukak blog. Takut jadi macam dulu lagi. Tak tahu laa kenapa perempuan tuu jealous sangat dengan kita. Tak tahu kenapa dengan dia, ada jea benda tak puas hati dengan kita. Kita dah try buat baik dengan dia tapi dia still dengan cara dia. Kadang-kadang fed up jugak dengan perangai dia. Tak tahu apa salah kita dengan dia. Hmm, biar laa dia, dah dia memang macam tuu kita nak buat apa kann ? Who cares -,- Dah laa malas nak cakap perempuan bajet hot tuu, buad spoil mood jea nanti. Now kita nak story pasal someone dah curi hati kita *winkwink^^

Kayy, nama dia Amir bin Saipol Bahri umur dia sebaya dengan kita so kitaorang nii SPM candidates. Doakan kitaorang dapat resul yang cemerlang tau, trial pun dah dekat dah. Haishhh, takut pulak rasanya. Kita tak tahu kenapa kita suka dia. Dia attractive gila kott, everytime dia lalu depan class mesti kita pandang dia then kita senyum sorang-sorang, heee :D  Now kita dah ada life baru, cukup laa dengan sakit hati and penderitaan yang dulu. Harap-harap amir tak  macam tuu. Kita tak sanggup lagi macam dulu lagi.Insyaallah, kalau ada jodoh, kitaorang plan nak tunang dulu then baru naik pelamin. Woahhhh, dah plan hidup dah nii. Kita mesti laa plan life kita, lagipun kita dah besar dah, dah layak pilih jalan sendiri tapi mesti laa ada persetujuaan umi dengan ayah dulu mintak restu dorang yang penting. 


When you are important to another person 
that person will always find a way to make time for you, 
no broken promises,
no excuses, 
no lies.
Tumblr_lv5fjs5cxv1qfxp7so1_r1_500_large
Amir, you the one I loved and you the one I wanna have. My life is incomplete without you.








written by Adriana Kitty | comment (s)

Yeah.

Click on the icons below to follow and go back to your home :)

Freindship

Allah won't give you more than you can bear. He might let you bend but He won't let you break. I love my friends and they half of my life and them part of my heart. Click the name bellow to follow them on Twitter :)

Huda
Mira
Nadia
Aynel
Eifa

Older Post Newer Post