Lifeless Girl
Hi And Assalamualaikum

Malam nii dah start terawih dah, Alhamdullilah bertemu jugak aku dengan Ramadhan tahu ini. Semoga di bulan yang mulia ini kita diberkati dan dmurahkan rezeki. Bulan nii laa kita nak kejar pahala, dan kumpul pahala kann ? Bulan mulia nii pintu syurga dibuka dan pintu neraka ditutup. Harap-harap dapat keredhaan dariNya. Aminn 

Capital NF, sorry sikit ehh. Saya tak kutuk GF awak tuu. Sumpah ! Saya cakap pasal budak sekolah saya yang suka cari pasal dengan saya. Tak tahu kenapa dengan dia. Dia bagitahu pasal blog saya nii dekat dekat mak dia then mak dia cerita satu tempat nii haa. Maaf kaa saya kalau saya dah buat awak terasa dan marah. Saya takde niat langsung pun, lagipun saya dah lupa hal yang dulu. Saya tak kesah kalau awak nak percaya atau tak, saya tak tipu awak nak pulak di bulan Ramadhan yang mulia nii. Saya tahu hati awak keras dan saya tahu awak bila awak dah anggap saya macam nii then dia akan kekal sampai saya mati. Saya tak kesah awak nak fikir apa pasal saya, yang penting saya dah minta maaf dan terpulang dekat awak sama ada nak maafkan atau pun tak. Itu hak awak, saya takde hak nak halang. 

Tumblr_m5jxarfgfg1rnqfcqo1_500_large

Kau nak apa lagi perempuan ? Tak cukup kea apa yang aku kena selama nii sebab kau ? Apa yang kau nak fitnahkan lagi pasal aku ? Puas hati kau sekarang kann ? Itu yang kau nak kan ? Takpe, aku ikut rentak kau dulu then kau ikut pulak rentak aku, okayy ? 

LIFELESS
Kau nak tengok aku dengan Amir break ehh ? Etetetet, memang tak laa kan aku nak break dengan Amir sebab benda-benda macam nii. Aku tahu nii benda nii memang berat untuk aku pikul dan tak mudah untuk aku hadapi semua nii tapi aku sabar and redha jea. Aku tahu dunia nii ada karma, sekarang kau gelakkan aku then orang lain akan gelakkan pasal kau pulak satu hari nanti. Kau suka ehh tengok aku dimalukan dekat sekolah ? Heboh cerita pasal aku dengan Amir dekat sekolah, asik aku dengan Amir jea jadi bahan gossip dekat sekolah. Aku tak kesah semua tuu, asalkan aku tak hilang kawan aku and masih ada yang percaya lagi dekat aku. Kau tahu kann fitnah tuu dosa ? So pandai-pandai laa kau fikir sendiri. Aku malas nak cerita lebih. Kalau kau tak puas hati, jumpa aku kay ? Cakap apa yang kau tak puas hati dekat aku ? Kau nak cakap aku perampas then kau nak cakap Amir curang dengan kau ? Sebelum kau cakap semua tuu kau cermin dulu diri kau ehh, tengok siapa yang perampas tengok siapa yang curang. Kan keluar muka kau tuu. Kau fikir setakat gambar aku dengan Amir tuu kau bolehkan pisahkan aku dengan Amir ? Kau lekat laa gambar aku besar mana sekalipun aku sikit pun tak tergugat. Jangan sampai aku print out semua gambar porno and bogel kau sudah laa ? Aku ada semua tuu, malas nak cerita jea. Kawan aku bukan sorang dua. Jantan yang angkut kau hulur hilir tuu ku kenal laa. Tapi aku malas nak buat macam tuu dekat kau, aku tanak buka aib orang. Dosa wehh, dosanya lagi besar dosa orang yang berzina tahu tak ? Tapi aku tak tahu laa kau kann. Sedih aku tengok kau nii, sesuai laa dengan nama kau PEREMPUAN SEDIH.

Tumblr_m5lt7byla91qmvj36o1_500_large

Ya Allah, dugaan apa kau beri ini. Aku tahu Kau takan beri dugaan yang hamba dia tak mampu nak lalui. Tapi dugaan ini sangat berat bagi aku. Aku mohon Engkau kuatkan semangat aku, tabahkan hati aku untuk lalui semua dugaan ini dengan baik. Aku mohon kau kurniakan kerbekatanMu di bulan yang penuh mulia ini. Aku tahu setiap apa yang jadi pasti ada hikmahnya.




written by Adriana Kitty | comment (s)

Yeah.

Click on the icons below to follow and go back to your home :)

Freindship

Allah won't give you more than you can bear. He might let you bend but He won't let you break. I love my friends and they half of my life and them part of my heart. Click the name bellow to follow them on Twitter :)

Huda
Mira
Nadia
Aynel
Eifa

Older Post Newer Post